Το κουπόνι του στοιχήματος Live

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Η ΖΟΥΓΚΛΑ!


2013-15-IOYL-DOPE-TZAMAIKA-2ΜΧ


Σήμερα όπως εχει διαμορφωθεί η κοινωνία μας όταν κάνεις καλό η όταν προσπαθείς να κάνεις βγαίνεις κακός , βλάκας η οτιδήποτε άλλο, άλλο το οποίο δεν μπορεί κανείς να μην προβάλλει για να κρύψει δικές του ατέλειες η λάθη η παραλήψεις η οτιδήποτε που τον μειώνει η κάτι που τον κάνει να νιώθει κοντός οχι στο ανάστημα αλλά στην καρδία !

Είμαι κοντά στον χωρο γιατί αγαπώ το θέαμα και μόνο βλέπω γύρω μου πολλά και διάφορα βλέπω γύρω μου ότι ο καθένας προσπαθεί να κτυπήσει τον άλλον κάτω από την μέση , μπράβο ΑΞΙΟΣ.

Στην ηλικία που είμαι δεν μπορώ να γίνω αυτός που ίσως βολεύει κάποιους αλλά και δεν θα απομακρυνθώ όπως θέλουν κάποιοι ωσάν λαγός , όταν ήμουν αθλητής υπήρχαν φορές που στον βωμό της νίκης δεν έβλεπα τίποτε μπροστά μου γιατί είμαι αγωνιστής έτσι και τώρα , την ουρά κάτω από τα σκέλια δεν την έχω βάλει ποτέ μου ούτε και θα την βάλω!!!

ανδρισμός σημαίνει να παραδέχεσαι τα όποια λάθη σου και όχι να τα ρίχνεις αλλού μόνο και μόνο γιατί δεν έχεις τα κότσια να τα παραδεχθείς!!!

                    γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου