Το κουπόνι του στοιχήματος Live

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Η ΚΑΡΕΚΛΑ Η ... καρεκλίτσα!!!!!!!!!!

                                                                     



                                                            


Επειδή κάποιοι <φίλοι> ζορίζονται <ολίγον τινά> θα ήθελα να τους καθησυχάσω λεγοντάς τους τα εξής ότι , κατά την διάρκεια της επαγγελματικής μου θητείας 35 ολόκληρα έτη κάθισα και σε καρεκλιτσα και σε πολυθρόνα και σε πολυθρόνα πολυτελείας !! αρα τώρα στην ηλικία μου ποσώς με ενδιαφέρουν οι καρέκλες αλλά και οι καρεκλιτσες , αυτοί που ενδιαφέρονται ας καθίσουν να τις βρουν , η αν τις έχουν βρει να δεθούν μαζί τους εμένα  επαναλαμβάνω ποσώς με ενδιαφέρει!!!!!!!

Όμως με ποιον θα καθίσω να πιω το καφεδάκι μου η το κρασακι μου ΚΑΝΕΊΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΥΠΌΔΕΙΞΗ !!!!


ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ........... . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου